Hoi vwjohnny,
Ik weet niet hoe handig je bent met bedradingen, maar je moet dit solderen om het passend te krijgen. Het is niet zo dat je het stekker op stekker zet, behalve op je motor natuurlijk.
Hieronder van een andere thread wat ik gepost had:
Ik heb even wat aantekeningen gemaakt voor je. Nu weet ik nog niet welke zekeringskast je gebruikt, maar opzich kun je het volgende proberen
Dit zijn mijn stekkers van de "PL"
En dit is het schema van de "PL"
Voor de beeldvorming heb ik met rood aangegeven welke draden je ziet op de bovenste afbeelding. Hmm de kwaliteit is niet zo goed, maar heb ze eventueel ook duidelijker.
De draden in het rood, hebben allemaal stroom nodig, behalve het draadje naar je benzine pomp. Ik moet dit toevallig zelf ook nog oplossen bij mijn golf, maar vergeet die maar even. Focus je even op de linkerkant van het plaatje, deze draden zijn onder andere:
- Je heb een draad voor je starterpower, dit komt van je dynamo af om je auto te starten. Die kun je aan elkaar knopen vanuit de zekeringskast.
- Je hebt in jou geval, 1 start/run power voor je Oxygen module, gaat naar de bobine +.
- Als het goed is heb je ook een plug die naar je Bobine gaat, maar die spreek redelijk voor zich. Die moet op de -. (staat niet in het rood op het schema overigens.)
- Dan is er een draad voor je Lambdasonde heater, kun je op een + zetten van je bobine om te testen of anders mooi op je ignition sw zetten.
- Dan het laatste, in mijn geval had ik mijn kabelboom gestript en van de stappenmotor en throttlevalve 2 aparte draden gemaakt. Ik denk dat jij daar maar 1 draad voor hebt, die beide zullen moeten worden voorzien van 12+, kan op contactpower.
succes.