05-09-2013, 09:19
|
 |
Shifting Up! DSG7 Donateur Less talk, more action!
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by dubster.be
-andere remklauwen (bv wilwood) die 'smaller zijn' dan de originele G60 remmen en daardoor de boutjes niet gaan raken
|
Meestal komen deze setjes juist nog meer naar buiten doordat de klauwen ook aan de buitenzijde van de schijf zuigers hebben.
Quote:
Originally Posted by dubster.be
-ik heb ook gezien dat de zelfborgende moeren aan de achterkant van de HTN wielen +- 11mm dik zijn  (ronsels van 3mm dik + erg dikke bouten). Deze kan ik aanpassen naar smallere ronsels en moeren, of zouden deze echt nodig zijn voor de stevigheid?
-In combinatie met het eventueel iets afslijpen van de moertjes kan ik ook nog enkele mm uitsparen
|
Rondsels zijn de ringetjes neem ik aan? 3mm lijkt me dan wel erg dik, normale ringetjes m7/m8 zitten op 1-tot 1,6mm dus daar zou je wat kunnen winnen. De borgmoeren zijn standaard altijd 8mm en daar zou ik niks vanaf halen. De boutjes zou je dan tot en met de moer in kunnen korten.
Ik weet niet hoeveel ruimte extra je nodig hebt, maar dit zou je kunnen proberen eventueel i.c.m. een klein stukje van je klauw af te slijpen.
Dat is in ieder geval de goedkoopste oplossing 
|