View Single Post
Old 31-08-2013, 18:16
Style's Avatar
Style Style is offline
QUATTRO Donor

Klopt van de raam geleider als je raampjes uit de Cabrio versie heb zijn ze langer.
Maar dan heb je ook niet de chromen scharniertjes en draaipunt.
Deze zit bij mij geplakt en bij de cabrio versie geschroefd door het glas heen.

En dan de rubbers het lipje wat aan de klapraam rubber zit valt of over de sponning van het raam.
Of het valt in de sponning van de sierlijst dus het kan beide en het rubber heeft niks met de sierlijst te maken.
Daar ging ik dus de fout mee in ik had niet naar de sierlijst gekeken en dacht dat het zo zat als het voor raam of achterraam dit rubber heeft wel degelijk een sponning voor de sierlijst.
En ik denk dat niemand er ooit eens goed naar gekeken heeft want als iemand klapraampjes heeft zonder sierlijst en hij verkoopt zou hij altijd zeggen dat het rubbers zijn zonder sierlijst en andersom ook

In Etka staan ook geen 4 klapraam rubbers dat wil zeggen twee met of 2 zonder sierlijst.

Ik heb op ten duur 3 setjes gehad en ze ware allemaal het zelfde ,hier nog een close up foto van mijn tweede rubber.

Dus dit lipje valt of over de raam sponning of in de sierlijst sponning

vraag anders aan de verkopende partij maar eens een close up foto kunnen we vergelijken mocht er nog steeds twijfel zijn

Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs
Reply With Quote