View Single Post
Old 31-08-2013, 16:59
Style's Avatar
Style Style is offline
QUATTRO Donor

Pech blijft me achtervolgen vandaag

Als eerste vanochtend natuurlijk gelijk de remslangen monteren.
Maar waar ik al bang voor was en wat altijd met die nieuwe koperen leidingen is.
Dat die goedkope pisbakken nippels met de eerst beste kracht rond draaien en dan nog niet goed vast zitten
En ja ik gebruik gewoon een remleiding sleutel van Gedore dus daar moet het niet aan liggen zou je denken.
Ga nu als ik nieuw koper ga halen me eigen nippels mee nemen

Handremkabels zijn ook goed lopen netjes ,dacht eerst dat het nog krap zou worden bij de handrem maar dit valt mee

Ik had ook nog wat af te werken ,mijn binnen spatbord rand is ook gedeeltelijk vervangen door Branko maar was nog niet afgewerkt.
Heb nu eerst alles netjes schoon gemaakt en geschuurd.
En daarna in de grondlak gezet met antiroest troep.
Dit moet ik nog een keer of 3 herhalen voor een lekkere dikke coating.
En daarna lekker verder afwerken.

De Golf is nu ook helemaal getectyleerd aan de onderkant blijft een kut werk maar klaar is klaar.

Moest om 14.00 weg maar ik had nog 2 uurtjes en de laatste poging om de klapraampjes er in te krijgen was mislukt gaat ook echt niet zo makkelijk maar vandaag had ik wat meer geduld
Na dik 1,5 kutten zat 1 klapraam er in blij blij maar dan komt het.
Wou de sierlijst daarna monteren en dit moet eerst voor dat je er maar een raam rubber in doet.
Om dat de sierlijst om de deur sponning valt kon het raampje er weer uit
Wat me gelijk aan het denken zet dat er helemaal geen verschillende klapraam rubbers bestaan je heb volgens mij maar 1 soort.
Om dat er in het rubber zelf geen uitsparing zit om dat de sierlijst op de deur sponning valt

Prullenbak nippel

Gebruik wel gewoon deze sleutel

Had ik hem eindelijk zitten maar zo hoort hij te zitten als je geen sierlijsten heb.
Heb je wel sierlijsten monteer je deze eerst op de raamsponning en dan het klapraam.
Of terwijl je heb maar 1 soort klapraam rubber
Maar hij kon er weer uit.
En toen was het 14.30 en een boze vrouw aan de telefoon waar ik bleef
Dus het klapraam gaat er volgende week weer in!

Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs
Reply With Quote