View Single Post
Old 31-08-2013, 09:19
zwolly zwolly is offline
Forum Newbee

Talking

Katalysator verwijderen en lambdasonde, pijpje ertussen lassen, dan mag je CO uitstoot volgens de regels hoger zijn, kat is bij 89er niet verplicht,ook al staat er K6 of U9 op je kentekenpapieren (waar ze niet eens meer op kijken) heb jij de K6 vermelding op je kenteken en je verwijderd de kat etc dan is er zelfs een behoorlijke vermogens winst te behalen en word ie nog zuiniger in verbruik ook!

Btw de kat naar recycler brengen, zeker as het nog de orginele is, brengt nog wel wat op, zo een imitatie vaqn Walker een x 3 tientjes, de orginele meer , daar dit een vd eerste katalysatoren zijn , zijn er best veel dure edelmetalen voor gebruikt, bij de moderne meuk wat minder,alhoewel ik ene x van een focus 1.6D. Psa blok, die kat bracht 220euries op!

Als je kat verwijderd hebt wel ff de boel opnieuw af stellen, je zal je verbazen hoe vlotter die dan opeens is! . Meen dat je zonder kat 3,5 CO mag hebben, en nu MET kat max 0,5?, lukt ea je niet voor elkaar te krijgen?

Een maat van me heeft een keuringsstation, kan wel regelen dat ie je auto keurt ZONDER een uitstootmeting, o jee vergete, haha ,de rest moet wel ok zijn .. Iets van 4 tientjes ben je dan klaar, is in overijssel.

Als die maar lekker soepel loopt, wat boeit die stomme uitstoot toch, hier in NL strenge regeltjes, de troep op de boot naar afrika en daar maakt het allemaal geen hol uit, hetzelfde mileu word dan toch vervuild, ze draven wat teveel door in ons regeltjes land helaas, koop een nieuwe wagen, hoe belast de bouw daarvan het mileu eigenlijk?

Beste voor milieu is volgens mij om een auto echt helemaal op te rijden, tja en wanneer is op? Moeilijk want alles valt weer te maken he...

Iig succes met je CO probleem,mocht je gebruik willen maken van een apk keuring bij me maat PB me dan ff, kunt er zo heen zonder afspraak, id rij staan, gaat vlot daar, wel goed hoor!

Destijds bij mijn uit Japan geimporteerde mercedes 380SEC 83er de kat ook verwijderd met een pijpsnijder,RVS pijp er tussen gelast, werd zuiniger en behoorlijk meer koppel. Zo een kat knijpt de bende enkel af .

Bij mijne jetta gaat de kat er tzt ook onder weg, zit zo een imitatie van walker tussen , iig wat meer vermogen straks.
Reply With Quote