
30-08-2013, 13:38
|
Forum Newbee
|
|
Join Date: Aug 2013
Posts: 22
|
|
Maar hoe kan het zijn dat de CO uit de uitlaat nauwelijks reageert op het verdraaien van de CO stelschroef?
Verder heb ik even wat metingen nagelopen zoals hier beschreven:
http://volkswagen-nz.zxq.net/index....id=63&Itemid=63
In het begin staat over bobine: Meet de weerstand tussen de beide laagspanningscontacten, deze moet liggen tussen 0.5 en 0.7 Ω;
Als ik mijn multimeter pennetjes hieropzet gaat de multimeter waardes weergeven en na een seconde gaat hij op nul... betekent dit iets?
En iets verderop:
Leg met een koperdraad even de signaalpin van de stekker van de Hallgever aan massa. De spanning op de bobine moet nu opnieuw stijgen tot 2V. Zoniet, dan is de bedrading slecht of de TCI-h unit defect;
Welke signaalpin moet ik hebben met welk kleur draad, want dit lukte mij niet, nadat ik alle drie één keer aan het caroserie had doorverbonden
|