View Single Post
Old 30-08-2013, 09:46
Golf91 Golf91 is offline
Forum Newbee

Oke even een update;

Na woensdag ongeveer 1.1 Co te hebben gemeten. heb ik daarna het volgende gedaan: Injectorcleaner in de tank gegooid en de bougies vervangen, de ouden waren helemaal zwart, dus niet de goede kleur. De auto liep nu erg mooi

Dus vanmorgen eerst een paar km goed ver in de toeren naar de garage gereden om de katalysator goed warm te stoken.

Dus ik aan de meting; komt er 2.2 uit... dus 2x zo hoog dan woensdag. Dus toen wat aan de CO afstel schroef gedraait, alleen werd het alleen maar erger van, op het laatst zat hij op de 10.0 of hoger omdat het apparaat niet hoger kan meten..
Auto loopt nu ook niet mooi stationair meer etc.

De monteur zei ook dat het slangetje van klepdeksel naar de inlaat vervangen moest worden...

Maargoed de monteur zei het kan aan 2 dingen liggen of de Kat., of de ontsteking, dat had hij een keer eerder gehad. Ook zei hij dat hij veel beter op de CO stelschroef zou moeten reageren, maar dat deed de motor dus niet.

Dit bedoelde dit roodomcirkelde stekkertje:

Nu is het zo dat dit bij mij los zit en er dus vocht bij kan komen. Dit was inmiddels al vastgezet, maargoed, hoe kom ik erachter of dit nog werkt en uberhaupt hoe het heet...

Alvast bedankt mensen!
Reply With Quote