View Single Post
Old 24-08-2013, 15:59
Style's Avatar
Style Style is offline
QUATTRO Donor

Vandaag de achteras er weer onder gemaakt ,schijven en klauwen gemonteerd.
Handremkabels die ik had bij de Girling 36 geprobeerd past wel maar is wel heel strak.
Dit waren Scirocco 16V kabels 533 609 721 1738 mm lang en ik ga nu toch voor de Golf2 16V kabels 191 609 721 A 1840mm lang dan kan ik de kabels ook gewoon weer vast zetten zo als het origineel zat.
Nu gaan de kabels bij de bevestiging van de achteras punt er niet langs maar gelijk onder door waar door ik ze daar niet vast kan maken

Vulpijp die er op zat geprobeerd maar de tankdop zat altijd scheef t.o.v de body en dit is nog steeds zo
Dus ik denk toch dat ik op zoek ga naar een originele vulpijp ,weet iemand of die van een Cabrio ook past ?????

En ik ben op zoek gegaan naar een plek rechts achter voor de pomp deze had ik altijd op me schutboord maar ik werd er op gewezen bij Biesheuvel dat deze pomp heel goed duwt en minder zuigt.
En als hij dan op het schutboord zit moet hij toch een heel eind zuigen en maar een kort stukje duwen.
En op het schutboord maakt het echt een tering lawaai zelf met van die rubberen schokbrekers
Dus achter wordt het moet alleen nog even kijken hoe

Scirocco 16V handremkabel is iets te kort

Tankdop zit scheef

Elektrische brandstof pomp.

Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs
Reply With Quote