23-08-2013, 19:24
|
 |
QUATTRO Donor
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Joris_MK1
Heb je er nu een koppakking tussen? Zoja, dan zou die voor het mooie vervangen moeten worden... Wij hebben weleens zonder problemen eentje losgehaald en gemonteerd, maarja, in het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst!
|
Maar de bouten zitten niet aan getrokken dan neem ik aan dat de pakking nog niet ingedrukt is eb vervangen moet worden
Quote:
Originally Posted by Joris_MK1
Het lijkt wel of jouw budget grenzeloos is??? Ik heb 4 verschillende typen stoters erin zitten, geselecteerd uit een hele bak met van die dingen....
Morgen naar de sloop op zoek naar wat slangen voor de radiateur, dan in de avond misschien een rondje hobbelen!
|
Zeker niet grenzeloos  kost tijd en ik ben toch al weer een half jaar bezig net voor de kerst is hij naar Branko geweest om de roest te verwijderen.
2e week Januari op gehaald bij de spuiter en sinds dien is het een gezonde manier van bouwen aandacht aan de familie en kinderen.
Soms geen tijd om aan de MK1 te werken ivm met werk.
Maandag ga ik weer voor een week naar Duitsland wordt er dus ook niks gedaan maar wel extra geld verdiend voor de MK1
Quote:
Originally Posted by yuli
Ik vind het echt prachtig om keer op keer te zien hoe je zo'n hoog niveau kan bereiken en vasthouden. De golf staat er werkelijk prachtig bij!
|
Dank je wel Yuli ben er zelf ook zeer blij mee
Quote:
Originally Posted by sciroccoGTII
Omdat die daar misschien een bdp markering heeft gemaakt. Zeker als er een afgedraaid vliegwiel pp zit ikzelf draai dan ook de markering op het vliegwiel weg.
|
Dan draai je wel heel veel weg bij mij is de markering nog wel te zien 
|