
23-08-2013, 16:57
|
 |
VW Guru
|
|
Join Date: Jan 2005
Posts: 708
|
|
De reden dat ik meer brandstof in de progressie wil is om te proberen de dip tussen progressie en main jets eruit te halen.
De info heb ik van:
http://www.alfabb.com/bb/forums/car...dification.html
meer gaatjes erbij dan kan ik als het goed is ook terug naar een kleinere idle jet voor wat armer onder gebied, toch fijn als de auto enigsinds zuinig omspringt met de prijzige naft is als ik naar een meeting rij
De andere oplossing is de venturi kleiner zodat de main jets eerder inkomen, maar dan word de top weer minder, dus wil ik eerst proberen om de progressie tot later te laten lopen.
Bij Autosport Company in Waalwijk hebben ze praktisch alles voor Webers op voorraad en voor de helft van de prijs van Biesheuvel!
__________________
Audi A4 Avant TDI werkpaard
VW Passat LS '74 1.8 Weber hobbypaard
Renault Twingo @ LPG-G3 Cheap-o-paard
- Build to go, not to show -
|