
17-08-2013, 12:47
|
 |
VW Guru
|
|
Join Date: Jan 2005
Posts: 708
|
|
Deze week nog wat gefreubelt met de Weber:
Mainjet vervangen door een 150
Air corrector 170
Idle jets 65F8 (55F9 was nog te arm)
Idle jets zijn iets aan de rijkelijke kant dus ik denk dat ik vd week nog een 60F8 ga proberen.
Op WOT zit lambda nu op 0.85-0.90
Probleempuntje is nog wel een bepaald stukje gasklepstand, met een teentje gas toert de motor vlot op tot max, maar van een teentje over naar meer is een zware kickup (lambda > 1.20) en dan vroaaaar  met de grotere idlejets is het gebied wel minder geworden maar nog steeds aanwezig. Even kijken of ik iemand kan vinden die de progressie gaatjes bij kan boren, iemand een idee?
__________________
Audi A4 Avant TDI werkpaard
VW Passat LS '74 1.8 Weber hobbypaard
Renault Twingo @ LPG-G3 Cheap-o-paard
- Build to go, not to show -
|