13-08-2013, 20:57
|
 |
Postwhore
|
|
|
|
Ik wil dit topic nog eens even naar boven halen. Ben nog altijd bezig met mijn pl. Vandaag ben ik er achtet gekomen, dat de oring tussen spinnenkop en luchtfilter kapot was. Deze heb ik nu vervangen. Maar dit heeft niet echt resultaat opgeleverd.
Verder zag ik dat er benzine aan de onderkant van de plunjer hing. Dus de plunjer wat in de spinnenkop zit. Dit verklaard ook waarom ik altijd een natte plek zag op de luchtfilter.
Is dit normaal, en of kan dit kwaad?
Ik zag dat de blauwe temparatuur sensor ook is aangesloten op de ecu. Weet iemand toevallig de waardes van deze sensor? Om hem evt. Na te meten.
Lambasonde werkt ook, als ik de stekker er vanaf trek. Gaat de motor nog onrustiger lopen. Als ik de stekker van de flow meter aftrek. ( zwart kastje, links van de spinnenkop ) gebeurd er niks.
Nu heb ik ook het grijze kastje (rechts van de spinnenkop ) er vanaf gehad. Hier zaten 2 kanalen in. Die de spinnenkop in lopen. Wat is de functie van dit kastje? Er stond namelijk ook behoorlijke benzine druk op. Want dit kastje word ja afgesteld op de 10mA stuurstroom?
|