
22-04-2005, 07:59
|
No personal life
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,682
|
|
Quote:
Originally Posted by lowrider
deze werkt ook niet geweldig
|
Rij er al 6jaar mee zonder dat hij ook maar één mm verlopen of verschoven is
Quote:
Originally Posted by lowrider
want je bout met ring klemt op glad metaal in de richting waar de krachten ook op staan
|
Gaat eens heel gauw deze topic lezen,dan zie je dat het torsieblok ook haaks wordt ingezaagd.

Door de bout nu aan te draaien spant het torsieblok zich ook nog een keer in de torsiebuis.
Door nu de "dwarse" bout met zelfborgende moer (in de "hoepels") ook goed vast te draaien borg je alles voor een tweede keer.
Quote:
Originally Posted by skywalker
Volgens mij is dit niet glad, maar gekarteld, als je goed kijkt kun je het zien.
|
Het hoort glad te zijn,maar de sleufgaten worden stukje voor stukje gestanst,vandaar de karteltjes.
@vwcrewcab,jouw adjuster gaat ook goed werken,geen probleem ... in de praktijk
wordt je bus toch 1x op hoogte gezet,daarna -vaak- nooit meer 
|