06-08-2013, 09:48
|
 |
No personal life
|
|
|
|
Wat een gemuts over of dat een VW standaard is of spoilers heeft.
De meeste van ons zijn begonnen met een standaard VW en hebben tijd en geld erin gestoken om er iets moois van te maken. De 1 vind een rat prachtig en de ander een RS2 bumper op zijn mk1. Laat een ieder in zijn waarde. Laat die jongen in zijn standaard Golf 2 met deuken en 2 kleuren plaatwerk en krassen lekker genieten en dromen en ideeën opdoen. Mijn zoon heeft zo'n standaard Golf 2 op country hoogte en is er helemaal vol. Hij durfde ook niet met de Golf 2 naar MIVW te gaan omdat hij vind dat het er niet uitziet. Bullshit!! Gaan met dat ding. De echte liefhebbers snappen waarom jij met je Golf naar MIVW komt.
Niet iedereen heeft de mogelijkheid, de tijd en het geld om een "show" waardige auto te maken. Voor een hoop mensen is het toch een dagelijkse auto.
Volgens mij was dit een VW-meeting. Dus een mogelijkheid voor vw/vag-rijders om elkaar te "ontmoeten".
Ik heb genoten en ik zag de vele vrolijke mensen die een leuk dagje hadden. Daar is het mij ook om te doen.
Ik zie het evenement ook steeds groter worden. Heel knap dat de jongens dit voor elkaar hebben gekregen. Eerlijk gezegd ben ik bang dat het de volgende jaren nog groter word en dat je heel de week bij het NH-hotel VW's kan kijken.
Zaterdagavond ben ik ook bij het NH-hotel geweest en ik heb uitermate genoten. Dat hebben de jongens van MIVW uitstekend geregeld daar. Ik zit er zelfs aan te denken om daar volgend jaar ook een nacht te boeken. Wat een heerlijke locatie.
Alles voor de Golfcabrioot!
|