View Single Post
Old 05-08-2013, 21:09
jettaracing's Avatar
jettaracing jettaracing is offline
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac

Send a message via MSN to jettaracing

Dan ook nog een kleine reactie van mijn kant , Ik heb me iig prima vermaakt , veel mensen gesproken , interessante gesprekken gehad met buitenlanders zelfs nog . Waren ook een stel engelse gasten , van die Dubai type's , even een gesprekje mee gehad over jetta's en zo , leuke mensen !

Nog wel even een pluim voor de organisatie hoor ! Met zo'n enorme opkomst alles nog een beetje in goede banen proberen te leiden valt niet mee , maar ze hebben het goed gedaan ! Top !

Ik was deze keer 'gast/demo ' bij de audio stand van www.emperor-audio.nl , en daardoor mochten wij meteen het hoofdterrein oprijden , wat natuurlijk wel een pluspuntje was ,maar jammer genoeg wel op deze manier het armbandje misgelopen ..........misschien volgend jaar ook even dat regelen voor de standhouders/en demo auto's . Dat is dan ook het enige minpuntje hoor

Wij hebben ons iig goed vermaakt , lekker bruingebakken , en ik heb me nog verbaasd over de vele aandacht die de witte jetta kreeg , ondanks dat ie al zoveel jaren meedraaid , veel leuke opmerkingen gehad , #nice

Smorgens nog een beetje in de stress , ik had de jetta nog een aantal cm verlaagd , en een paar bumpstops verwijderd ( kon ie nog net iets lager ) ,maar ik had iets problemen met aanlopen aan de voorzijde , dus nog snel de bumpstops terug gemonteerd , toen was het weer klaar

Volgend jaar maar weer zo , alleen dan even een fietsje mee voor het enorme terrein vol met auto's

Quote:
Originally Posted by Misha
De ringen van een schroefset gaan maar 1 kant op hè.. en da's naar beneden
Reply With Quote