View Single Post
  #57  
Old 02-08-2013, 17:05
giuliettaevo giuliettaevo is offline
Forum Regular
 
Join Date: Apr 2013
Posts: 287
Default

Quote:
Originally Posted by DÁ-BRT
Ik deel jouw mening over de torsieveren aangezien ze bij een Porsche wel de bak dragen en een zwaardere koets, maar geen V6 motor. Zal de gewichten op de achteras van de Porsche 968 en mijn concept vergelijken.


Aangezien jouw motor voor de achteras komt te hangen en je achter veel minder overhang en gewicht heb denk ik dat het je nog mee gaat vallen hoeveel gewicht je op de achterwielen hebt straks. Zeker als je de motor en bak zo ver naar voren houdt met die speciale homokineten. Overigens gaat een transferbox ook niet goedkoop zijn mocht je dat overwegen, zeker niet als hij ook nog eens veel koppel aan moet kunnen.

En mochten de torsiestaven te licht zijn dan kun je ook coilovers erbij plaatsen evt. Dan hou je het merendeel van de krachten toch in de achteras op de torsiestaven en niet op de schokdemperbevestiging.
Reply With Quote