Vanmiddag nog een paar uurtjes aan de Golf gewerkt
Verder gegaan met de binnenkant aan de achterkant
Kabelboom achterlichten klaar gemaakt en alles netjes aan gesloten.
Ook heb ik een extra gat gemaakt in het schutboord voor de + kabel van de accu naar start motor.
Deze ligt er nu in moet alleen nog wat kabel ogen voor bij de accu knijpen maar de buurman was er helaas niet en die heeft de juiste tang om dit te doen.
Dus op de kop na zijn we startklaar nog wat vloeistoffen er in en een inlaat spruitstuk met carbs
Claxon doet het ook massa kabeltje gemaakt bij het stuurhuis

Dan heb ik bij de aansluiting van de startmotor nog wel een vraagje.
Er zit vlak bij de + aansluiting van de accu een lege pool deze raakt bijna de +.
Kan ik deze afbreken/verwijderen ? want ik gebruik hem niet en aan de andere kant zit de aansluiting va/voor het contactslot.

Linker rubber is voor de accu kabel.

Dan de kleinen achterlichten als ik het licht aan zet brand uiteraard alleen de achterlichten achter.
Deze schijnen alleen zo hard dat de remlichten vak op het achterlicht ook half verlicht is.Er zit ook een redelijk groot bolletje in terwijl de remlicht vrij klein is.
Nu weet ik niet of dit grootte achterlicht bolletje origineel is of dat er gewoon een kleinere in hoort.
Ook wordt hij zo warm dat ik bang ben voor me achterlichten dat het plastic misschien in brand en dat zou zeer jammer zijn.