View Single Post
Old 20-06-2013, 16:35
Style's Avatar
Style Style is offline
QUATTRO Donor

Ik denk dat ik hem waarschijnlijk nog wel heb.
Ik heb hem aan een maatje gegeven voor zijn 2.0 Golf3 GTI maar ik heb hem gebeld en hij heeft hem uiteindelijk niet gebruikt.
Hij gaat nu kijken waar hij is en dan laat hij het me weten

Gisteren was een top dag 6.00 begonnen 19.00 thuis moe wat gegeten gaat de telefoon.
Ik had me 2 de setje klapramen te koop gezet en deze meneer wou ze graag over nemen.
Hij had zelf 9 Golf 1 cabrio's staan Amerikaanse en Europese praatje gemaakt aan de telefoon wat blijkt woont hier 15KM vandaan.
Nou dan toch maar de auto in om even dar te buurten en idd kom de straat in rijden alleen maar cabrio's
Nou voor je het weet is het 24.00 tijd om naar huis te gaan klapraampjes daar gelaten.
Maar nu komt het mooiste deze meneer had nog een setje klapraamrubbers liggen nieuw nieuw nooit gemonteerd geweest met sierlijst uitsparing.
En deze heb ik nu voor een paar tientjes mee genomen onder het mom van een lief hebber tot een andere lief hebber
Dat het zo nog kan had ik niet kunnen dromen

Nog wat beugeltjes gehaald om de accu kabel vast te zetten en het stuurhuis rubber aan de rechterkant moest vervangen worden ligt ook klaar

Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs
Reply With Quote