Even voor de duidelijkheid:
Was de koper op de hoogte ervan, dat jij een tussenpersoon/koerierdienst gebruikte?
Zo nee, lijkt het me wel normaal en logisch dat jij ervoor opdraait.. Mocht je geen tijd hebben om iets op de post te doen, laat je het pakketje wachten tot in het weekend. Mocht dit geen oplossing zijn, zijn er tal van andere oplossingen.
Sowieso, als mij dit vaker gebeurd zou zijn met pakketjes, had ik toch echt voor een andere tussenpersoon/ koerierdienst gekozen
Hoop wel dat je dit oplost, zou erg jammer zijn als het forum door zulke fratsen minder gebruikt en vertrouwd zal worden.
Misschien dat een admin zich er mee moet bemoeien? Weet niet of dit een van hun taken is, want anders wordt het wel een beetje onduidelijk als iedereen erop reageert..
Succes Rallye.
Quote:
Originally Posted by Lesley
Snap de club niet helemaal van dit verhaal, verkoper verkoopt aan koper, koper maakt geld over aan verkoper, koeriersdienst gaat failliet en koper kan wachten op zijn geld! Verkoper kan het geld gewoon terugstorten aan gedupeerden!
|
Mij lijkt dan ook, dat de koerierdienst tegen dit soort zaken verzekerd (en dus geen beunhaas is) zal zijn, en sowieso ook een bewijs zal hebben dat hij deze pakketjes daadwerkelijk heeft afgegeven bij de post.