View Single Post
Old 19-06-2013, 20:04
Rallye Rallye is offline
Postwhore

Ik zal het even in het nederlands zeggen nu dat tikt wat makkelijker.

A. ik ben al die tijd niet online geweest dus niet op dit account of een ander account.
B. ik heb het erg druk met werk ivm vakantie periodes en iedereen die op vakantie wil dus dan hebben we het altijd druk.
C. Ik heb het via een tussenpersoon/koerier gedaan en heb daarbij geen tracktracenummer gehad dus ik kan niet controleren waar die pakketjes zijn.
D. Ik werk tot 18:00 dus dan zijn de meeste bedrijven vaak al dicht dus ik kan niet elke keer zo snel overal langs gaan aangezien ik niet aan huis werk en alle tijd van de wereld heb.

@ Bas , je begon mij lastig te vallen via facebook en met aangifte te dreigen daarna heb ik je geblokkeerd en je succes gewenst.

Ik hoef niet alles zwart op wit te zetten aangezien het niet iedereen zn zaak is.
Ook ben ik niet veprlicht te reageren op internet en bepaal zelf wanneer ik wel en niet reageer !

Sommige mensen weten alles beter en die laat ik ook maar lekker praten.

Heb speciaal vanavond even opnieuw ingelogd want was mn wachtwoord kwijt dus opnieuw aangevraagd via de email.
Aangezien mn laptop stuk was en die alles normaal onthoud als je opnieuw op een website komt kwa wachtwoorden.

Nogmaals ik zit niet 24/7 op internet en heb ook gewoon mn werk en gezin thuis dat ik meerdere dingen te doen heb.

Uiteraard wil ik het oplossen maar zoals ik al aan bas had aangeven geld terugstorten doe ik niet zolang ik ook de pakketen niet terug heb.

Krijg ik domme antwoorden of dreigementen/dom taalgebruik reageer ik zoiezo niet meer !

Einde discussie en ik zal hier niet meer reageren in het topic , heb mn zegje wel gedaan.
Reply With Quote