View Single Post
Old 14-06-2013, 17:01
KennyH's Avatar
KennyH KennyH is offline
Donateur & VW Enthousiast

Zo na lange tijd van stilte een GROTE UPDATE!!

Even wat rand informatie:

Ik heb met 2 vrienden samen een loods nu, waar we auto's in gaan onderhouden en waar ook in gehobbyd gaat worden.

De loods is ongeveer 400 vierkante meter en 6 meter hoog, hier komt een 4 koloms brug in en alle toebehoren die nodig zijn in een auto garage (denk hierbij aan een compressor, banden apparaat, uitlijn apparatuur enz enz)

Nu terug naar de passat:

Heb na lange tijd van ziekte en lang wikken en wegen besloten om toch de hele passat te gaan restaureren, en vanaf de grond weer op te gaan bouwen.

Er word ook veel verbeterd en geupgrade denk hierbij aan:

*grotere schijfremmen voor en schrijfremmen achter
*volledig gerestaureerd 1.9 td blok erin
*compleet nieuwe bekabeling
*verlagings set eronder met audi 80 veerpoten

enz enz.

Vorig weekend is de passat naar de loods gegaan en ben vandaag begonnen met het hele interieur te strippen.

Kwam hierbij nogal wat roest tegen aan de rechterzijde maar al met al valt het best mee voor zoon oude wagen.

Hierbij wat foto's:

De compleet vergane bitumen matten:

De verrote dorpel aan de rechter zijde:

Dit was ooit de bevestiging van de gordel van de bijrijder:

De slechte plekken onder de achterbank.

Hier is de rest van de bevestiging van de gordel:

De rest van de mattenset en het mooie duitse matje dat onder de achterbank zat :P

De matten gaan schoongemaakt worden met de hogedruk reiniger zoals hiet al op het forum in een mooi topic staat omschreven.

Hier staan al mijn delen uitgestald achter de auto:

En hier alvast een nieuwe wielbak die roestvrij is en nieuwe verlagings veren die ik via ''dasher'' van het forum heb overgenomen!

Zo dit was het dan voor vandaag morgen gaat het dashboard eruit en de rest van het interieur en zal ik wel weer een update en foto's posten!

gr Kenny
Reply With Quote