View Single Post
Old 13-06-2013, 21:40
corrado20vt corrado20vt is offline
Forum Newbee

Default schijfrem ombouw, nog wat vragen

Ik heb als basis een golf1 1.1

Heb rondom g60 klauwen gemonteerd maar nu komt het.

Door verschillende tutorials heb ik gekozen voor een 22,22mm hoofdremcylinder en remdrukbegrenzers 3/15 voor peugeot.

Wat echter nergens in de tutorials staat:

-wat voor rembekrachtiger moet je gebruiken? ik heb nu echt een klein ding, is een grotere echt nodig?

-mijn huidige hoofdremcylinder heeft 6 aan sluitingen. 4 remleidingen en 2 sensoren. Kan ik de sensoren weglaten/door verbinden? De nieuwe hrc heeft namelijk maar 4 aansluitingen. Ook is het tankje wat ik nodig heb anders en heb nog geen idee welke ik nodig heb.

-de remdrukbegrenzers van peugeot hebben een female m12x1 aansluiting en een female m10x1 aansluiting. Nu zoek ik dus twee adapters ( female m10x1 naar male m12x1 en male m10x1 naar male m10x1) erg lastig aan te komen hier in buurt merk ik alwel.

Nu ben ik met al dit gehannes bang dat de remleidingen bij de hrc te kort zijn. Ik heb nu aansluitingen naar beneden en recht opzij in gebruik maar op de nieuwe hrc is dit schuin omhoog en daar moeten dan nog die remdrukbegrenzers tussen

Zijn er mensen die wat tips hebben? De auto moet gekeurd worden dus het moet afgerond worden.

bedankt!
golf cabrio
Reply With Quote