View Single Post
Old 09-06-2013, 20:49
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore

Hier komt idd een kenteken op en heb hier dan ook goed over nagedacht. Ik heb de spoiler om deze reden dan ook wat smaller gehouden en de zijstukken groter.
Omdat ik iets minder breed ga dan wat de bedoeling was, heb ik dan ook gekozen voor het exemplaar met dubbele vleugel.

Deze spoiler is maar 1480mm breed en valt per kant 10cm binnen de totale breedte. Hij steekt wel voorbij de zijkanten (daklijn) van de auto, maar omdat de Supercopa een eind is uitgebouwd valt hij ruim binnen de totale breedte. Ik zal er soms een rondje mee rijden op de weg, maar hij zal op de trailer naar het circuit gaan.
Mocht er wat stuk gereden worden, kan ik altijd weer thuis komen en daarnaast heb ik ook gereedschap enz nodig.
Hier voor ben ik ben een Dodge Ram 2500 Cummins aan het klaar maken omdat de T4 van mijn vrouw toch wat te licht is, maar gaat helemaal goed komen al is er veel geduld nodig en moet ik er hard werken en sparen

Deze spoiler die origineel op de GT3 is geleverd mag er ook de weg mee op, waarom zou die van mij dan niet mogen ?

Waar ik mij wel druk om maak is dat ik de voorspoiler aan wil passen voor meer downforce en dit wil doen door er vleugeltjes aan de zijkanten van de voorbumper te monteren zoals je vaker ziet, maar deze zijn niet echt voetganger-vriendelijk en moet ik waarschijnlijk wat anders voor bedenken.
Reply With Quote