Vanmiddag nog even bezig geweest sloten van beide deuren werken was de stangetjes kwijt.
Die van het slot naar de chromen grepen aan de binnen zijde maar na een 1/2 uurtje opruimen in de garage heb ik ze weer terug gevonden.
Daarna linker deur het glas er in en mechanisme werkt ook weer lekker soepel.
Dan de deur rubbers er in dit zijn de gene die helemaal rond je deur gaan en maar met 4 pennetjes vast zitten.
Dit is echt te weinig zou je deze rubbers er in moeten lijmen of zo ?????
Dan maar verder met de rechter deur maar hier was de raamgeleider helemaal weg gerot
Dus hier waar we ook snel klaar mee gelukkig was de buurman thuis.
Heb ik de wagen helemaal netjes kunnen stofzuigen.
Onder matten er terug in vloerbedekking er in dit ging gelukkig wel goed.
Maar goed wat kan er hier mee mis gaan
Toen de middenconsole er in deze werkte niet naar behoren had de massa en de interieur verlichtings kabel om gedraaid op de stekker die het console demontabel houd.
Probleem opgelost ....he wat zie ik daar de oliedruk meter staat al op 10Bar.
Van alles na gemeten niks kunnen vinden.
Direct + en - op de meter gezet en dan slaat hij ook direct door naar 10Bar.
Beetje vreemd lijkt mij dat dit niet hoort.
(Edit) Bedenk met net wel dat er geen massa op het blok zit en ik weet dus niet of de sensor ook een massa nodig heeft. Want als ik nu de + en - aansluit met een massa op de sensor draad dan staat hij wel op 0Bar ????
O ja en me claxon doet het ook niet
Of terwijl we zijn weer thuis met een niet af gemaakt gevoel.
Benodigdheden na een mislukte middag:
Hefrail raamgeleider met rubber.
Deurlijst buiten voor sierlijst mijn is gescheurd
En een oplossing voor me deur rubbers.
En waarschijnlijk een andere VDO oliedruk meter




Nieuwe golfbal en pook zak
