View Single Post
Old 01-06-2013, 18:25
Style's Avatar
Style Style is offline
QUATTRO Donor

we doen ons best nog steeds

Vanochtend eerst begonnen met de vloerplaat achter te schuren deze was een mengelmoes van Miami blue/ Diamond Zilver en oppervlakkig roest
Daarna netjes alles wit gemaakt de 2 vlakjes aan de zijkant zien er een beetje raar uit maar deze zagen er nog erger uit dan nu
Het moet nog voor een 2 de keer maar toen ik net weg ging was het nog niet droog misschien morgen nog eens kijken.

Ik had aan de linker kant voor de remklauw nog niet gemonteerd deze zit er nu ook op.
Had ook een velg mee genomen om te kijken of dit allemaal goed ging in samenwerking met de Girling 60.
Het is zeer krap laten we zeggen een balanceer loodje aan de binnen gaat echt niet werken.
Er zat nog wat oude plaksel van een loodje en troep aan de binnen kant en dit schraapte gelijk een streepje boven op me klauw.

Moet ook nog andere rem slangen halen de originele zijn een beetje lang nu.
Moet eens kijken of Goodridge ook een setje heeft met Girling 60 --> MK1 en dan met Golf IV klauwen achter.
Zag dat ze wel setjes hadden met het 1 of het ander dus een combinatie moet ook wel lukken lijkt mij

Spoorstangen afgesteld volgens de vraagbaak had geen sleutel 27 vandaar dat dat nu pas gebeurd is.
Ben ik helemaal klaar zie ik dat de linker stofhoes een scheurtje heeft

Nog wat bling bling gemonteerd

En ik moet hier nog wat voor verzinnen zoek eigenlijk een bochtje of zo iets wat ik zo in de kleppendeksel rubber kan steken.
En wat dan op een fatsoenlijke manier naar een olie catch tankje kan.
De originele aansluiting is way to dik.

Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs
Reply With Quote