En er is een proefrit mee gemaakt! Zie video

dit is met alleen downpipe dus de turbofluit is vrij aanwezig
Youtube link
Probeem 1: De auto tikt, dit is niet afhankelijk van het toerental maar van de snelheid die je rijdt. Best case scenario is dat er iets aanloopt (hopelijk de stofvanger van de schijfremmmen) anders zou dit wel eens in de bak kunnen zitten (met dank aan diagnose koning Joep). Dus misschien WEER bak eronderuit.. gelukkig kan hij hem reviseren, gaat er meteen een boutenset in.
Probleem 2: Hij reageert direct na starten de eerste keer niet op het gas, als je gas los laat, koppeling indrukt en daarna weer gas geeft dan doet ie het weer.

dit is ALLEEN direct na starten, vervolgens doet ie het helemaal niet meer totdat je hem weer uit zet en opnieuw start.. iemand een idee
Probleem 3: Hij stotterd iets vanaf stationair lopen terwijl je gas geeft, dit was veeeel erger toen hij een verlicht vliegwiel bezat, maar het is er nog steeds.
- Pomptiming is perfect
- Hij loopt super
- Wel geeft hij de volgende fouten:
* EGR fout (logisch, de regulator verwijdert..)
* Luchttemp fout (waar zit deze sensor normaal??)
* De rest ben ik vergeten
Iemand hierover iets te vertellen?
Probleem 4: Ik heb een stangenset ombouw voor de 02a in gebruik, deze bezit een extra 'gat' op de hevel zodat je de slagen kleiner kan maken. Dit werkt best prima, alleen hem in zijn 1 krijgen is nogal een 'bitch'. We zijn hier best lang mee bezig geweest om dit goed te krijgen.. maar probleem blijft.
Wat is de officiele manier om dit goed te krijgen? Zijn er nog specifieke truukjes oid?
Nog wat foto's om het gezwam wat op te fleuren:

