Quote:
Originally Posted by Jakkie Takkie
Ik ben trouwens wel benieuwd met welk relais je er voor kunt zorgen dat je brandstofpomp direct begint te lopen. Dat zou ook wel schelen.
|
Het standaard relais dat in mijn gti zat (1983) dat loop al eventjes als je het contact aanzet
Update:
Ben weer eens bij de golf geweest. Druk op de leidingen houdt die mooi vast (over een periode van een paar dagen getest)
Mijn injectors die ik "gereinigd" heb ook getest, maar helaas zijn helemaal dood

zien er overigens wel mooi schoon uit.
maaarrr,,, ondertussen heb ik dit aangeschaft


Dellorto DHLA 40 H
Ik heb ze al gereinigd, zijn in nette staat alleen nog even een revisiesetje aanschaffen en kijken of ik ergens voor een schappelijk prijsje mooi inlaatspruitstukje scoren.
verder heb ik nog nodig; lagedruk brandstofpomp, (drukregelaar?),brandstoffilter, luchtfilters.
Kan ik trouwens de brandstofleidingen van de gti blijven gebruiken of zijn die te klein van diameter?
En wat is de beste plek om de brandstofpomp te monteren? bij de tank (op gti pomp plaats) of onder de motorkap zoals vele anderen
alvast bedankt!
Fijn weekend.
mvg Cees