View Single Post
  #15  
Old 28-05-2013, 17:27
fcapri's Avatar
fcapri fcapri is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,099
Default

als ik het goed heb, moet enkel het voorste paneel eraf. niet zo overdreven veel werk. schakelaars moet je wel lostrekken, maar die kan je niet verkeerd terug steken.

tellerunit zelf is 2 schroefjes dacht ik en kanteld dan naar voor. beetje prullen om de km teller kabel eraf te klikken.
en dan afhankelijk van bouwjaar 1 of 2 stekkers onderaan lostrekken en de unit is eruit.

als je toerenteller wil, zal je andere klokkenset moeten zoeken met toerenteller in. die folie achteraan verschilt, benzinemeter steekt in de toerenteller dan want de klok zit op de plaats van de benzinemeter.






deze fotos zullen morgen (29/05) ff niet zichtbaar zijn door een electriciteitsonderbreking hier. dus gene paniek als je niks ziet, zou savonds na 15h moeten in orde zijn weer
__________________
Daily drivers: Toyota prius 3 - Ford P100 1.8TD
Oldtimers: Golf2 1.6D '91 - Ford Capri 2.0V6 '79, 3.0V6 '79 - Sierra XR4i 2.8iV6 '83 - Audi 80 Avant 2.6V6 '93
http://www.fordcapri.be
Reply With Quote