View Single Post
Old 25-05-2013, 18:47
Style's Avatar
Style Style is offline
QUATTRO Donor

Wat gaat er veel tijd in de bekabeling zitten en je ziet er haast niks van terug naar zo'n dagje werken
Kachel deed het niet kwam tot de ontdekking dat ik waarschijnlijk met het demonteren de massa had door gesneden
En het kachelpaneel verlichting boompje had ik voor het gemakkelijke ook maar tussen de kachel laten lopen waar door de kachel dus niet helemaal lekker aansloot.

Binnen verlichting doet het ook weer.
Kabelboom voor de VDO meters is klaar heb nu gewoon een stekker van een auto radio gepakt

Laadcontrolelampje dynamo aan gesloten netjes aan elkaar gesoldeerd.
Stekker van de koelvloeistof sensor zit er aan.
Oliedruk,Olie temperatuur sensors draden gesoldeerd en aan gesloten

Brandstof relais zit weer aangesloten op de zekeringkast

Koelwater systeem is ook weer klaar bovenste en middelste aansluiting waterpomp zijn weer netjes aan gesloten.

Proef opstelling gemaakt met de koplampen ik had ze altijd met een kruis maar had ook nog nieuwe liggen zonder kruis.
Maar het blijft toch gewoon de kruislampen

Gaspedaal zit er op heb alleen geen idee hoe ik hier nu een universele gaskabel op krijg voor de motorfiets carburateurs.
Moet nog eens goed gaan kijken hoe dit zit en zat want daar kwam ik ook niet meer achter.
Oude situatie met de automaat bak ben ik ook compleet vergeten

Dan de 2 polige VDO druk sensor deze past dus niet in me kop of laat ik het anders zeggen past waarschijnlijk wel maar me koelwaterflens laat dit niet toe.
Deze zit vreselijk in de weg nu heb ik nog een aansluiting over op mijn oliekoeler huis.
Hier zit mijn olie temperatuur sensor in maar aan de andere kant zit ook nog een oliedruk sensor die ik niet gebruik kan hij hier toevallig in

VDO meters kabelboompje

Gaat niet pasen

Kan deze sensor er uit en dan de andere sensor er in ????

Zo dus!!

Links de kruis rechts de niet kruis en iets donkere lampen

Hoe sluit je hier nou normaal je gas kabel op aan ?

*Ik heb het al gezien door middel van een rubbertje geen idee waar ik die gelaten heb.
Maar dit gaat toch niet werken met een universele kabel.

Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs
Reply With Quote