View Single Post
  #512  
Old 23-05-2013, 18:24
Style's Avatar
Style Style is offline
QUATTRO Donor
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 4,769
Default

Nou vanochtend op de zaak de meter nog een keer getest met een regelbare trafo rustig de spanning verhoogd van 8 naar 18V niks meter gaat van uit rust stand naar 8V en blijft daar stevig staan

Is me vanmiddag ook eindelijk gelukt om de juiste stekker voor de koelwatersensor te pakken te krijgen.
al weken kijk ik elke keer als ik op de sloop ben alle auto's af.
Maar elke keer is tie al weg maar vandaag hadden we geluk
Gelijk die van de bobine ook mee genomen geen idee waarom deze zo is maar het hoort zo dus waarom niet

Kunne we Zaterdag ieder geval alle kabels aanpassen en solderen in de motor ruimte.




Relais voor me elektrische pomp is ook klaar ,pin bezetting veranderd.
Relais uiteraard even getest
Dikke plus op de zekering kast ,massa zit ook in de buurt.
Dan een verlengde rode naar de plus bobine.
En dan nog een hele lang rode naar de pomp die ik nu achter ergens ga in bouwen.
Had hem eerst op me schutboard maar even los van de herrie zelfs met van die rubberen trilling dempers.
Werd mij verteld bij Biesheuvel dat dit soort pompen altijd achter moeten zitten.
Dit type pomp (Facet) kan heel goed duwen maar de aanzuig kracht is niet zo groot.

O ja ik heb hem af gezekerd met 25A is dit genoeg of te veel ?





__________________
Quote:
Originally Posted by Audi1981
Het wemelt natuurlijk van de experts op het WWW, maar meestal geven die geen garantie

Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs
Reply With Quote