20-05-2013, 15:23
|
 |
Postwhore
|
|
|
|
toch moet ik stiekum wel een beetje lachen af en toe...
er zit ondanks het feit dat gasten met een mooi Golfje 1 diesel (83er GTD.ofzo)of een diesel Busje een Amerikaan op LPG jonger dan 40 oid er zwaar de sjaak mee zijn
toch nog wel WAT vooruitgang in
hier in Roosendaal stikt het echt van de Marokanen en turken etc die met een W201/124 rondrijden met zo'n nieuw kenteken erop...
werkelijk in elke straat in de 'mindere' wijken staan er minimaal 2..de meeste soms allerlei verschillende rotzooi erop geschroefd ,deuren motorkappen ..die faceliftbumpers en deurbeplating vanaf bj '88..etc de meeste ook echt in verre staat van ontbinding
(vraag me af hoe ze dat ooit door de RDWkeur hebben gekregen)...
die rommel gaat straks gewoon naar de stort...NO WAY dat ze daar belasting voor gaan betalen....
het beetje onvermijdelijk onderhoud en diesel wat zo'n hok nou kost betalen ze nu toch van het kindgebonden budget wat ze krijgen (kinderen krijgen toch niks) van de overheid...dat is straks niet genoeg meer...
nou alleen nog die gasten die met verkapte 'lease' AMG's en ///M's en exportplaten rondrijden aanpakken ...oh shit..dat mag ik niet zeggen
nou vooruit dan, nog zo'n geintje ,die Polen ,Bulgaren,Roemenen hierzo...Kopen hier een nederlandse auto....voeren hem uit (+rest BPM)..zetten hem thuis op kenteken...en rijden hier fijn rond....0 wegentaxs...en verzekering?...ik hoop het...
wat ik wil zeggen...uiteindelijk worden sommige weer wel aangepakt ,nu met de nieuwe MRB regels...MAAAR we zijn er nog lang niet...
'we' hebben nog wat geld weggegeven aan belastingtoeslagen aan het oostblok...en Brussel eist nog meer geld van ons..
het nieuws is niet anders dan fraude met toeslagen zus..fraude met declaraties zo...begrotingstekort daarzo...een zooi met Fyra treinen die nooit zullen rijden..(ook een foutje),fraude in de bouw,onderlinge prijsafspraken bij telecomproviders etc etc..
nederland trekt opnieuw uwe portemonne in den jare 2014..
mischien als we eens zouden 'Nivelleren' ?..de hogere salarissen ietsje korten??..bonussen niet meer toelaten bij topmensen van (verlieslijdende) bedrijven
Oeps..nee dat kan niet ...is niet 'gewenst' of 'handig'...
dan iedereen maar een kenteken op zijn fiets..zou een mogelijkheid zijn ..als je geen auto meer kunt betalen dan maar een fiets...met kentekenplaat..1 keer per jaar een APK keuring erop,verzekering erop,..en verzekering die duurder is in de Randstad vanwege hoge diefstalgevoeligheid..
maar plukken zullen ze je...Weekers zit volgend jaar met nog meer geld te weinig...let maar op...
|