Thread: Dennys
View Single Post
Old 19-05-2013, 23:50
Dennys Dennys is offline
Forum Regular

Ik probeer hem, ondanks dat er toch veel al niet meer OEM is zoals de kleur, onderstel, velgen etc, hem toch in z'n originele jasje te houden. Ben er eentje van de OEM+, en deze grill en koplampen waren affabriek geleverd, dus wilde ik er gewoone rg graag ophebben.
Daarnaast zie je er natuurlijk niet veel meer van, dus heb ik ook wat unieks in handen, wat ik zelf gewoon erg leuk vind
Dankjewel voor je compliment!

Na een tijdje maar weer wat updates
Heb het extreem druk met werk en verbouwing van mijn nieuwe huis (eerste koophuis), maar toch is er een en ander gebeurt met en aan de GTS...

Ik heb leuke en minder leuke, en begin wel met de laatste....

Vorige week is er 's nachts bij mijn toenmalige logeeradres geprobeerd in te breken via de achterklep, om zodoende de subwoofer en versterker te stelen. Dit resulteerde in een half ontwricht slot (werkt nog wel), en een boel plaat- en lakschade aan de klep. Als genadeslag uit frustratie hebben ze er nog een deuk in de zijkant geslagen ook. Over dat laatste moet ik nog even babbelen met de verzekering, de taxateur linkt deze twee plekken niet, maar de politie heeft ze wel erkend als gezamelijke schade, dus ik wil het gewoon vergoed hebben... Na het ringweekend zal ik hem afleveren om te herstellen.
Hier wat foto's van de achterklep:

En dan beter nieuws:
Gister(zondag) weer flink geklust, remblokken voorzijde gemonteerd en 1 van de 2 draagarmen en fuseekogels vervangen. Ik had in principe tijd zat om ze beide te doen, alleen begaven al m'n ratels het, en dat precies toen de auto op de assteun stond, met een halve draagarm los, en remklauw gedemonteerd....
Dus met noodgereedschap (beunspul) alles weer teruggeplaatst (wel vast de remblokken vervangen) en snel naar de bouwmarkt gereden. Daar maar even goed spul gehaald, maar toen was de tijd bijna op, en kon ik nog maar 1 draagarm vervangen.
Vanmiddag (maandag) de tweede draagarm, en beginnen de auto op te ruimen, schoon te maken, en zoveel mogelijk ringklaar maken. Technisch zal ie vrijdag zeker wel in orde zijn, optisch probeer ik zover mogelijk te komen.
De Remotecs ga ik helemaal wit dippen, ik heb aan die kleur al genoeg schoonmaaktijd te besteden, een gepolijste rand bezorgd me nog meer ellende... Dus met een klein beetje geluk heb ik voor vrijdag de kans gehad ze te dippen, anders komen ze er tijdelijk in de oude staat (zoals ze er nu bij liggen) onder, vanwege de bandjes die het heerlijk doen op de ring

De auto, scooter en Remo's in de garage:

Draagarm oud en nieuw:

Remblokken oud en nieuw:

- VW Golf mk3 1.8 8v "VW Motorsport" edition 1996

DubFanatics
Reply With Quote