View Single Post
  #40  
Old 16-05-2013, 15:51
Barn171's Avatar
Barn171 Barn171 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 2,509
Default

Oké peter ( ), dan heb je het inderdaad niet getroffen met je zekeringsdoos. Het is dan ook weer wat lastiger om je benzinepomp netjes aan te sluiten. Ik raad je aan om het geheel dan toch maar om te bouwen naar het nieuwe type zekeringsdoos. Die past er direct in als het goed is, alleen moet je de polen uit de stekkers achterop de kast wel allemaal omsteken. Dat is een heel karwei, maar op zich met een goed schema wel te doen. Het makkelijkst zou zijn om even bij een lokale autosloop uit een golf 2 (of scirocco 2, of jetta 2, of passat B2, of...., je hebt het idee wel) zo'n kast te halen en dan de stekers er gewoon af te knippen, die heb je namelijk nodig, en dan heb je ook meteen de kleurcodes voor je neus, is wel handig. Of je knipt er twee uit, dan heb je van een de kleurcodes, en van de ander de kunststof stekers. Hoef je niet met foto's te gaan klooien enzo. Op de sloop kost zoiets toch geen drol.

Je relais zit op een oud type zekeringsdoos dus niet op een positie met een letter, maar op een houder die erbovenop wordt geschoven. Je kunt hem altijd direct herkennen aan de losse zekering die op de relais zit. Bij de nieuwe typen vervalt die zekering omdat het hele elektrische brandstof systeem al is opgenomen in het circuit van de zekeringsdoos.
Reply With Quote