View Single Post
Old 09-05-2013, 21:54
e30_324d's Avatar
e30_324d e30_324d is offline
Forum Regular

Quote:
Originally Posted by brabomk1g60
Daarbij komt ook nog eens de turbo kurve....
Ben zelf ook zoals velen gecharmeerd van de dikke auto's die daar met 3 tot 4 seconden aan de 100 zitten maar kan de gedachte niet uit me kop krijgen dat er straks ene komt die de controle over zijn auto verliest en daar ff een manneke of 20 zwaar gewond of dood rijd in de bocht waar we met z'n allen staan te kijken en te filmen hoe ze daar langs komen gereden.

Dat schrijf ik al jaren hoor, vroeg of laat gaat het ginds grondig mis en belandt er eentje tussen de menigte.
Ik heb het ooit meegemaakt in de U.K. tijdens Ford Fair (grootste Ford meeting van Europa) waar een +350PK Cosworth een burn-out meende te doen maar helaas het publiek in schoot.
Resultaat; zeven mensen zwaargewond, vijf lichtgewonden en enkele die in shock waren...
Gelukkig konden wij tijdig wegspringen of we hadden ook kwetsuren opgelopen.
Maar wanneer je zulks schrijft dat het gevaarlijk is enzo dan gelooft niemand je en ben je een zuurpruim.
Ik zeg; je moet het eerst hebben meegemaakt vooralleer je beseft dat .....

Wat de bedragen betreft; is toch overal zo dat ze hun prijzen de hoogte in jagen tijdens grote evenementen?
Kijk maar naar vakantiereizen voor en na het hoofdseizoen, scheelt vaak bijna de helft goedkoper wanneer je buiten de drukke maanden gaat.

BMW 3er E30 324d shadowline edition
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Reply With Quote