View Single Post
Old 09-05-2013, 16:17
Ludomk2 Ludomk2 is offline
Forum Regular

Quote:
Originally Posted by ar1g3
Ja je moet mij de vreemde openingsuren van sloperijen niet leren kennen, hier is het van hetzelfde

Maar de kans is er wel, golf 2 vind je wel veel op de sloop dus de kans is groot dat er eentje met schuifdak tussen zit. Is ook niet iets wat snel weg is, ik heb de mijne een maand en half nadat ik de eerste keer was gaan kijken er uit gehaald.

Ik waarschuw je wel, het is echt een moeilijk werkje om hem er onbeschadigd uit te krijgen! Je moet heel voorzichtig te werk gaan. ja gaat veel plastic trim eruit moeten halen, a, b en c lijsten, afdekplaatje achterkant, dakgrepen, binnenspiegel, zonnekleppen en het moeilijkste: het plaatje waar de schuifdakbediening en de binnenverlichting in zit. Ik raad je aan van alle clipjes enz van deze onderdelen en de dakhemel mee te nemen. Die kan je vaak niet meer vinden en is altijd leuk om daar een voorraad van te hebben voor later.
Gewoon een tip

Ik hoop het, jammer dat ik moet werken anders ging ik morgen zeker naar de sloop! zou mij verbazen moesten ze daar 100euro voor vragen voor zo een ding..
Ik was eerst van plan om mijn 5deurs zo te verkopen en een 3deurs te gaan kopen waarvan het interieur heel mooi is, maar mijn 1.6D motorblok van mijn golfje is perfect in orde en betrouwbaar
Dankjewel voor de tip ik zal er zeker aan denken
Reply With Quote