View Single Post
Old 09-05-2013, 13:05
ar1g3's Avatar
ar1g3 ar1g3 is offline
Volksforum Aandeelhouder

Quote:
Originally Posted by Ludomk2
Dat is ook een goed idee maar aangezien ik moet werken morgen ( op een feestdag) in belgie.. kan ik niet naar de sloop gaan, en hoe langer ik ermee wacht hoe te minder de kans wordt dat ik hem ga vinden haha
btw sloperij sluit rond de middag op weekends

Ja je moet mij de vreemde openingsuren van sloperijen niet leren kennen, hier is het van hetzelfde

Maar de kans is er wel, golf 2 vind je wel veel op de sloop dus de kans is groot dat er eentje met schuifdak tussen zit. Is ook niet iets wat snel weg is, ik heb de mijne een maand en half nadat ik de eerste keer was gaan kijken er uit gehaald.

Ik waarschuw je wel, het is echt een moeilijk werkje om hem er onbeschadigd uit te krijgen! Je moet heel voorzichtig te werk gaan. ja gaat veel plastic trim eruit moeten halen, a, b en c lijsten, afdekplaatje achterkant, dakgrepen, binnenspiegel, zonnekleppen en het moeilijkste: het plaatje waar de schuifdakbediening en de binnenverlichting in zit. Ik raad je aan van alle clipjes enz van deze onderdelen en de dakhemel mee te nemen. Die kan je vaak niet meer vinden en is altijd leuk om daar een voorraad van te hebben voor later.
Gewoon een tip

"Cornering perfectly is like bringing a woman to climax.” - Jackie Stewart
Reply With Quote