Ow, gelukkig. Ik vind 3'' echt te groot. Moet nog een rijbare auto zijn, zonder dat de zware harde lage geluidsgolven de lol verstoren.
En deze uitlaat kon ik voor weinig overnemen, en dat maakt de keus toch een stuk makkelijker..
Zaterdag blokje uit elkaar gehaald. Toch maar besloten om het hele blok aan te pakken. Je begint met de keus blok eruit of niet, toch maar doen. Dan koppakking of niet, maarja als hij er uit ligt toch maar doen.
En nu zuigerveren of niet.. Maarja, half werk hou ik niet zo van en wil toch nog lang van mijn dieseltje genieten. Dus toch maar doen! en dan gelijk alles maar
Ook had ik het vermoede dat het 2massavliegwiel een eind op was, en wat blijkt... Het was inderdaad zo! Mag ook wel na ruim 300.000 km. Maargoed, ik heb vanaf nu een vast vliegwielset.
Nu wil ik mijn kop zo ver mogelijk zelf reviseren. Ik ga hem wel laten vlakken etc maar zijn er nog dingen waar ik speciaal op moet letten? Bijv. zijn klepstorters te reinigen? Koppaking zijn er in 3 verschillende diktes. Ik heb nu de middelste(2 gaats) maar en na het vlakken, zou ik dan 3 gaats moeten?
Ik overleg nog wel met degene die mijn kop beet pakt, maar heb liever meerdere meningen

.
Groeten weer, en talk to you soon!