Thread: Ter info!
View Single Post
Old 14-04-2005, 15:00
Beetspeed Beetspeed is offline
VW Fanatic

En Ahnendorp? Die adverteerde dacht ik nog steeds met een Mahle set in zijn catalogus, maar volgens mij was de laatste productierun daarvan allang uitverkocht (?)
J&E is amerikaans... Kweet niet, geen persoonlijke ervaring mee iig.

Ik doe zelf iig niks tegen betaling voor derden (sorry); zo houd ik tijd voor mijn eigen projecten en zodoende heb ik ook nooit een commercieel belang of een dubbele pet op als ik iets 'ergens' van vind

Waarom doe je het niet gewoon zelf ?
2,4 ltr blokken hebben de neiging om soms erg duur te kunnen worden als je het tegen een uurtarief van een bedrijf laat doen. En als er dan toch nog wat misgaat achteraf wordt je helemaal ziek.
Als je het zelf doet en je moet alsnog een olielekkage-tje oid repareren, is het wel balen, maar je raakt er iig niet zo gefrustreerd van als dat je er weer voor 'terug' met alle discussies over al dan niet garantie...

Doe het lekker zelf, documenteer je vorderingen en vragen (!) op het forum en 'wij' loodsen je er wel doorheen en van het bespaarde geld kun je dan de beste onderdelen kopen (erg belangrijk) en van de rest geef je een groot feest voor ons haha!
Reply With Quote