View Single Post
  #6  
Old 27-04-2013, 08:03
Style's Avatar
Style Style is offline
QUATTRO Donor
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 4,769
Default

Quote:
Originally Posted by willes180
je kan ook gewoon de slijpschijf pakken, is handig en goedkoper... werkt bij mij ook altijd

gr. wilco


Lijkt me dat het dan niet echt lekker meer in ballans draaid ?

Quote:
Originally Posted by Spierings
Golf 3 1.8 heeft gewoon een stalen poelie zonder trillingsdemper en bestaat uit 2 delen, dus makkelijk te splitsen.

En dan ook de waterpomp poelie van dezelfde motor.

Heb ze volgens mij nog alle twee liggen.

Om die dynamosteun pas te krijgen zal je hoogstwaarschijnlijk nog een extra steuntje moeten maken, dit omdat het gat voor je recht boven tapeind niet in het blok zit. Dit was bij mijn golf 2 ook zo, heb toen de oude dynamosteun vermaakt to steuntje.http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=88941


Weet niet wat het voor deel is van die trillings- demper ?
Belangrijkste voor mij is dat de riem ver genoeg van de hulpas bout zit.
En dat de dynamo laag komt te zitten

Om dat ik een ABA blok gebruik heb ik wel weer de mazzel dat het bevestigings punt voor de dynamosteun er zit.


__________________
Quote:
Originally Posted by Audi1981
Het wemelt natuurlijk van de experts op het WWW, maar meestal geven die geen garantie

Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs