View Single Post
  #23  
Old 24-04-2013, 19:35
Style's Avatar
Style Style is offline
QUATTRO Donor
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 4,769
Default

Quote:
Originally Posted by Style
En de bak zit in de auto nu koppeling aangesloten en volgens mij werkt het allemaal perfect


Twijfel twijfel twijfel

Probeer het zo goed als mogelijk uit te leggen kan zo maar zo zijn dat ik een beetje dom ben maar goed.

Distributie riem ligt er niet op.
Als ik nu op de bak de bak in een versnelling zet.
En ik draai aan de aandrijfassen voel ik geen compressie dat hij daad werkelijk in een versnelling staat.
Zuigers gaan niet omhoog of naar benden.
Laat ik hem in versnelling staan en draai aan de krukas tandwielbout gaan de zuigers uiteraard omhoog en naar beneden.
En de aandrijfassen draaien rond.
Zet ik hem in ze vrij en draai dan aan de krukas tandwielbout draaien ook de aandrijfassen niet.

Dit is toch raar in versnelling moet ik toch compressie voelen als ik de aandrijfassen rond draai

Op pagina 1 had ik dit al eens gevraagd weet niet of dit er iets mee te maken heeft ?
Quote:
Originally Posted by Style
En er zit iets lengte verschil in de Drukstang voor 5 versnellingsbak 020141741B
t.o.v de oude.


__________________
Quote:
Originally Posted by Audi1981
Het wemelt natuurlijk van de experts op het WWW, maar meestal geven die geen garantie

Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs
Reply With Quote