23-04-2013, 18:34
|
 |
Forum Regular
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Lenn83
Het hangt er maar net vanaf wat je kunt besteden, als je een wilt zonder te veel roest die netjes is zit je toch al rond de 3,500 a 4,000. Maar zoals ik bijv kon dat net niet missen als student dus heb rond de 2 a 2,5 gekeken. Niet perfect hier en daar krassen en vliegroest maar niks ergs en aangezien hij prima rijd en het een daily is...
Caddy zijn zeker ook leuk  gewoon even een klein magneetje meenemen en bij de bekende plekken kijken of hij er op blijft hangen, zo niet zit hij vol met plamuur.
|
Vind 3,500/4000 toch denk ik net iets te veel voor n golf 1. Ook al zullen ze dit vast wel waard zijn, maar tegen de tijd dat ik, die enorme uitgaven heb terug verdiend op de besparing in verzekering, brandstof etc. ben ik wss nog wel n paar jaar bezig. Volgens mij kan ik voor deze bedragen ook gwn MK2 GTI kopen en dat doe ik dan eerlijk gezegt liever. De caddy is vroeger volgens mij als bedrijfs auto gebruikt, me oom was wss de eerste eigenaar en hij is toen in de loods verdwenen omplaats te maken voor iets nieuws. Ik denk de Golf 2 van m'n opa die ook op grijskenteken staat, is toen aangeschaft door m'n oom voor n werknemer inplaats van reiskostenvergoeding. Deze verwachte een audi (een of ander snel gevalletje) omdat m'n oom gezegd had roep maar wat je wil en die krijg je. Hierdoor is er toen maar enkele honderde kilometers me gereden voor deze door n m'n opa in gebruik werd genomen als daily. Opa is inmiddels ruim in de 80 en rijd liever mee naar de kerk inplaats van zelf. Dus had de auto bij de laatste APK n kilometerstand die maar met 140 km was toe genomen ofzo. Enige reden voor m'n opa om m te houden is dat ie zelf nog n rijbewijs heeft. Maar nu heb ik n hele boel vertelt terwijl ik eigenlijk alleen maar wilde zeggen dat ik alleen een keer van de magneet tip had gehoord en ik m'n oom eigenlijk wel op z'n woord vertrouw. Zou toch ook gek zijn als ik dat niet deed toch? wat zijn de bekende plekken eigenlijk voor n golf 1? mocht de auto toch niet alleen m'n oom als eigenaar gehad hebben. Dan wil ik natuurlijk wel ff controleren of alles klopt. Mocht m'n oom dit niet uit gebreid hebben gedaan bij de aankoop. M'n opa en oma woonde vroeger naast n autosloper, waar m'n oom ook vaak te vinden was. Heeft hij ook nog steeds goede connecties dus aan onderdelen komen moet ook niet al te moeilijk worden =)
|