23-04-2013, 18:17
|
 |
Forum Regular
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by powah
http://www.golfmk2.be/infoportaal/modellen/edition-one/
dat is alle info over een edition one. Edition one is vooral mooi in de kleur dark burgundy, die is alleen geleverd op de edition one.
Edition blue is volgens mij gewoon nog luxer. Leren stoelen, stoelverwarming, alles erop en eraan. Vrij moeilijk te vinden en erg prijzig nog, daarvoor haal je al makkelijk een G60.
|
Bendankt voor de info  Woon op maar n paar kilometer van de duitse grens en daar zullen er nog wel n aantal rond rijden =) moet niet al te moeilijk zijn om daar een edition one te vinden. klopt het dat Wolfsburg edition en edition one het zelfde is? Aangezien de edition one de wolfsburg emblemen op de voorste zijpanelen heeft. Als edition blue alleen maar luxe is koop ik liever n G60 van dat geld. Heb niet zo veel op met luxe, luxe leid voor mij alleen maar af van waar het om gaat, RIJDEN ! Ben er ook nog steeds niet uit of ik n goede stereo in m'n golf wil. Aan de eene kan luister je dan bijna nooit meer naar het geluid van de motor. Aan de andere kan houd flinke door dreun muziek me wel lekker wakker als ik eindeloos rechtdoor rij op de snelweg. Dilemma 
|