23-04-2013, 18:16
|
Forum Regular
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by VW_Sk8r
Ja, idd das wel n nadeel die NO-claim. Alleen zolang de verzekering op mijn naam staat, maakt het toch niet uit wie het betaald dus dan kunnen me ouders toch n gedeelte betalen en krijg ik als nog NO-claim. Zou in ieder geval mijn en wss ook de oplossing van me ouders zijn. Golf 1 is echt chill, alleen zie ik de meeste op internet met veel roest en dan voor prijzen van rond de 1000 euro. Vooral die roest is n probleem voor mij omdat ik er binnen jaar mee wil kunnen rijden. Heb me voor genomen om als ik de tijd en ruimte heb om n aantal jaar aan n 1 te werken dat ik er aan begin. 25 euro voor de verzekering is idd super chill =) Heel misschien heeft me oom nog n golf 1 caddy in de loods staan die het doet en niet al te door geroest is. Zou wel chill zijn als ik die voor de juiste prijs kon overnemen en er dan n pick-up van maken =)
|
Het hangt er maar net vanaf wat je kunt besteden, als je een wilt zonder te veel roest die netjes is zit je toch al rond de 3,500 a 4,000. Maar zoals ik bijv kon dat net niet missen als student dus heb rond de 2 a 2,5 gekeken. Niet perfect hier en daar krassen en vliegroest maar niks ergs en aangezien hij prima rijd en het een daily is...
Caddy zijn zeker ook leuk  gewoon even een klein magneetje meenemen en bij de bekende plekken kijken of hij er op blijft hangen, zo niet zit hij vol met plamuur.
|