22-04-2013, 20:04
|
 |
Forum Regular
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by EnVeeZee
Mooie discussie
Maar er zit nog wel wat keuze tussen g60 en 1.3, uitersten vergelijken imho!
Een 300pk x5 is imho niet snel, maar lekker gemotoriseerd voor z'n gewicht en omvang. Ik moet er persoonlijk niet aan denken om veel snelweg te doen in een "trage" auto, en dat is dan weer relatief aan gewicht".. en gewenning natuurlijk.
Wat dacht je van een gewone" gti 8v of 16v en daar lekker mee gaan rijden, kan je er altijd nog een g60 of 20vt in knopen als je gewend bent (en je budget misschien wat hoger ligt).
Als je aan een g60 begint moet je niet bang zijn om af en toe eens een paar honderd te verliezen, naast de eerste investering..  Ken er wel degelijk die dagelijks in een (g60) geladen motor rijden en kan prima, maar dan moet je wel een fatsoenlijke en wat inzicht hebben, terwijl je beseft dat het geen nieuwe f1 is 
|
idd, GTI 8v of 16v is ook n optie, maar ik ga der nog n maandje of 2 overdenken. Weet ik ook of de kilometers die ik er mee ga rijden miss al na n half jaar ruim gehalveerd worden doordat ik ga studeren en daardoor niet meer iedere dag met de auto naar school hoef. scheelt al gauw 300+ km per week ofzo. Ook heb ik dan ook nog ff tijd om alle door jullie aangedragen opties na te lopen, en te laten bezinken. N paar honderd verliezen zal niemand leuk vinden ik ook niet maar ja als je veel rijd of je auto tuned en al helemaal met zo'n ouwe beestjes moet je maar ff door de zure appel heen bijten en denken dat hoord bij het spelletje.
|