View Single Post
Old 22-04-2013, 19:33
VW_Sk8r's Avatar
VW_Sk8r VW_Sk8r is offline
Forum Regular

Quote:
Originally Posted by Minomatic
Ik heb ook met mijn gevoel een G60 gekocht, en ondanks dat ik er lol van heb gehad, bleek het niet verstandig.

Grappig om te lezen over hoe je rijdt, met mijn G60 wilde ik ook altijd nog net even inhalen en zo, omdat het kon, niet omdat het echt nodig was, laat staan veilig.
Met mijn huidige oldtimer automaatje blijf ik er gewoon achter... en kom ik de altijd gehaaste X5 mannen 20 seconden later weer tegen bij het volgende stoplicht... maakt dus geen bal uit. Ja behalve dat ik veel meer relaxed ben geworden.

G60 is prachtig, ik mis de fluittoon nog steeds bij het pakken van een snelwegoprit. De mijne bleek helaas wel redelijk afgetrapt, zat ook boven de 180.000 km, en ondanks dat ik netjes reed, toch wel een aantal keer naast de weg gestaan er mee. Mijn G-lader revisie kostte me 800 euro, omdat het geen revisie werd maar een vervanging (was te diep ingesleten).

Met mijn ervaringen zou ik niet lekker rijden in een G60 als dagelijkse auto. Oh man, hoe heet hij kon worden in files... enz. Maar mocht het kunnen; koop er een als 2e auto zodra je de kans krijgt.

Haha op de rijksweg blijf ik er wel achter rijden ze meestal toch wel door of er staan van die flitsjes naast de weg. Kan ik er beter achter blijven zodat ik niet te hard kan rijden Ben alleen vaak op de snelweg te vinden en daar help in halen naar mijn idee meestal wel zeker op ritjes van 2,5 uur enzo.
800 euro voor n gereviseerde G-lader is wel n hoop geld toch maar n's wat meer info over halen in verband met onderhoud enzo voor ik er een zou aanschaffen. Krijg van me mams n abbonementje op de ANWB dus langs de weg staan zal het probleem niet zijn, behalve dat het gwn heel erg irritant is -.- . Maar volgens mij vond me mam het niet leuk als ik naast n diesel ook nog n G60 op de oprit zette. Gelukkig heb ik nog wel even om te beslissen dus wacht ik nu eerst om te zien of ik dit jaar haal. Als ik dit jaar haal zou naar mijn idee n G60 moeten kunnen omdat ik er dan na zo'n 6 maanden niet meer zo veel mee verwacht te rijden (300 km of meer minder per week). Vanwegen het feit dat ik dan ga studeren en niet meer zo ver weg woon. Anders ga ik n jaar rond rijden in me opa's golf (die wss n rat/skatelook krijgt ligt n beetje aan hoe erg de roest is) kan ik rustig wachten tot er n goede G60 voorbij komt.
Leuke reactie trouwens
Reply With Quote