22-04-2013, 09:55
|
VW Enthousiast
|
|
|
|
Ik heb ook met mijn gevoel een G60 gekocht, en ondanks dat ik er lol van heb gehad, bleek het niet verstandig.
Grappig om te lezen over hoe je rijdt, met mijn G60 wilde ik ook altijd nog net even inhalen en zo, omdat het kon, niet omdat het echt nodig was, laat staan veilig.
Met mijn huidige oldtimer automaatje blijf ik er gewoon achter... en kom ik de altijd gehaaste X5 mannen 20 seconden later weer tegen bij het volgende stoplicht... maakt dus geen bal uit. Ja behalve dat ik veel meer relaxed ben geworden.
G60 is prachtig, ik mis de fluittoon nog steeds bij het pakken van een snelwegoprit. De mijne bleek helaas wel redelijk afgetrapt, zat ook boven de 180.000 km, en ondanks dat ik netjes reed, toch wel een aantal keer naast de weg gestaan er mee. Mijn G-lader revisie kostte me 800 euro, omdat het geen revisie werd maar een vervanging (was te diep ingesleten).
Met mijn ervaringen zou ik niet lekker rijden in een G60 als dagelijkse auto. Oh man, hoe heet hij kon worden in files... enz. Maar mocht het kunnen; koop er een als 2e auto zodra je de kans krijgt.