21-04-2013, 11:06
|
 |
Postwhore
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by snelsma
Wat naar mijn mening nog belangrijker is,de klopvastheid van de brandstof en die is niet zo best meer tegenwoordig.
Dit kun je een heel stuk verbeteren met e85.
Je kunt een fantastische motor bouwen maar wil je deze optimaal laten draaien is goede brandstof toch nr1. Als je de verschillen in de mwb ziet kwa ontsteking en pingel met slechte en goede brandstof dat is enorm.
|
Dat wat jij zegt is zeker wel waar, maar toch wil ik het anders doen en zal proberen uit te leggen waarom. Ik snap dat het echt wel beter is en er meer uit te halen is door E85 te gebruiken, maar als bedrijf wil ik auto's bouwen die wat dichter bij de gewone straatauto staat zodat het nog begrijpbaar blijft voor mijn doelgroep/klanten.
Ik ga er mee racen, maar is straat-legaal. Ik bouw deze auto zo dat ik er ook bijvoorbeeld mee naar Oostenrijk mee kan en gewoon onderweg kan tanken net als elke andere normale auto. Het gebruik maken van andere/speciale brandstoffen voelt voor mij een beetje als vals spelen
Deze auto bouw ik om nieuwe delen te ontwikkelen voor het nieuwe 4MOTION en de FSI-motoren en om zo te laten zien wat de mogelijkheden zijn op het nieuwe platvorm zoals deze in de laatste 3 modellen gebruikt word.
Mijn klanten zijn niet de mensen die ook op E85 zouden willen gaan rijden, maar gewoon overal willen kunnen tanken en daar richt ik mij dan ook op 
|