View Single Post
  #13  
Old 16-01-2004, 18:57
MyGTI MyGTI is offline
Forum regular
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 85
Default

Quote:
Originally Posted by chrispy
ja, je moet het zien dat het voorwiel op drie punten draait.
de homokineet
de stuurkogel
de fuseekogel
Alledrie zijn ze beschermt door een rubber hoes, en natuurlijk kunnen ze op verloop van tijd speling geven. Alledrie kan je gaan horen. de kogels moet je er niet zomaar uitslaan, omdat de schroefdraad tot het eind doorloopt, als je misslaat, kan je andere belangrijke dingen raken.
Als je een vork koopt, koop dan geen 9 euro dingetje, er komen hele grote krachten op te staan. gebruik een vork, span 'm aan, en wacht. Ik heb wel eens een dag moeten wachten, en weer met wd40 ingespoten, en onverwacht. "beng" schoot ze los.

EN DAN LEES IK DAT EEN OF ANDERE IDIOOT :schieten: :shock: :shock: :shock: JE VERTELD DAT JE JE KRIK ONDER DE REMSCHIJF MOET PLAATSEN: zullen we dat maar niet doen, ik hoef niet eens duidelijk te maken waarom niet.
als je de fusee los hebt, wil een stukje hout tussen de as wondren doen.



Sjesus kan dat ook ff normaal????????? :shock: :shock: :shock:

:schieten: :schieten: :schieten:

Ik heb zelf die fussekogel niet vervangen en alleen maar opgelet en dat zo overgebracht!!!
Auto was met grote krik opgekrikt en het kleine krikje hield de remschijf omhoog ....
En zown vork kost nie meer, komt gewoon bij de dealer weg!!!

Ik zet wel niks meer neer op dit kloteforum, je wordt gelijk voor idioot uitgemaakt terwijl ik alleen wilde helpen
Reply With Quote