Thread
:
Pro FM Golf Cabrio G60 Rebuild
View Single Post
#
84
15-04-2013, 17:49
Pro FM
VW Addict
Met wat oponthoud weer volop aan de bouw om het nieuwe seizoen in te gaan. Gisteren mijn dash opgehaald en wat andere kleine delen en al een poosje geleden mijn kniebalk. Nu alles weer in elkaar en dan kan komende week de keuring erop en kunnen we weer rijden. Zoals het er nu naar uitziet is JeroenXC60 "Vintage at Zandvoort" de eerste meet waarop we weer present zijn.
De afgelopen week aan de puzzel geweest voor de inbouw van het audio. Afgelopen jaar al een op maat gemaakte sub van Huibert overgenomen die in de ruimte van het reserve wiel past. Hout bewerking is nu niet echt mijn favoriete bezigheid en met het oog op nieuw plannen in de toekomst heb ik maar besloten om het redelijk simpel (maar netjes) te houden i.p.v. de kofferbak helemaal in stijl door te trekken (leer /alcantara). Misschien moet het er komende winter al weer uit en dan is het gewoon zonde. Alvast een idee:
Nu alleen nog de bodem bekleden en alles aansluiten en dan is het ook eindelijk klaar.
Dan nog de afbouw van het interieur. Nadat ik de stoelen en zijpanelen had opgehaald zat ik een beetje met het dashboard. Na wat denkwerk en een nachtje slaap besloten om de kniebalk te laten bekleden in Alcantara (zoals de zittingen van de stoelen en het dashboard /middenconsole en nog wat dingen te laten Flocken in de kleur van het leer van de zijkant van de stoelen. Dit duurde een maand langer dan verwacht door diverse tegenslag (ach ,ik zeg maar niets meer...we zijn het inmiddels gewend..
)en aangezien de auto voor 22 maart gekeurd had moeten zijn dus maar even geschorst zodat we rustig kunnen werken aan de afbouw.
En weer een paar plaatsjes voor de liefhebbers:
Ik vond ook een nieuw teller raam met chromen rand + bijbehorende kachel roosters + afdekplaatjes en nieuwe schakelaars dus als het zo af is is de cockpit weer helemaal shiny en nieuw.
Pro FM
View Public Profile
Send a private message to Pro FM
Visit Pro FM's homepage!
Find all posts by Pro FM
Add Pro FM to Your Buddy List