Thread: Golf 1 GTI 1977
View Single Post
Old 14-04-2013, 21:02
turbojo2 turbojo2 is offline
VW Guru

Quote:
Originally Posted by Tiefleger
Een 76' gti dan moet je heel goed zoeken. Er zit er hier 1 op het forum die heeft er zelfs 2 of 3 geloof ik. Ik zit er aan de denken om mijn 2-77' ned. gti te verkopen. Iets waar ik lang naar gezocht heb en denk dat ik er spijt van krijg als ik hem kwijt ben.

Dan zou ik hem niet verkopen als ik jou was. Ik zou eens een zilveren 1979 gti kunnen kopen en was via via getipt. Die eigenaar had geld nodig, wat ik gehoord had, want hij lag in scheiding en kon zn huis niet meer betalen. Heb hem opgebeld en hij vertelde mij zijn gti never nooit niet te verkopen. Dus doe geen dingen waar je later eventueel spijt van zou kunnen krijgen. Als je hem verkoopt kun je er ook niet meer over dromen hoe hij eruit zou zien als hij klaar is. En juist dat vind ik zo leuk als je een te restaureren auto hebt. Zijn je golf-gti gevoelens omgeslagen in bijv. een BMW 320 ofzo dan zou ik hem direct van de hand doen. Als je niet te veel vraagd heb ik misschien wel interesse. Ik heb nog wel een mooie zilveren golf cabrio uit 1984 in te ruilen alleen de carburateur is stuk denk ik verder top auto. Best lekker met de zomer in aantocht met open dak rijden!
Reply With Quote